Leylak34 cok sacma sancin baslasa da direk alabilir fazla cekmeden, bence izin verme, ultrason her zaman doğru da ölçmüyor bazen yarım kilo fark ediyor, burda görmüstüm sezaryen 37. Haftada yapmisti doktoru ve çocuk beklediklerinden zayif dogdugu icin küveze girmişti, benim doktorum da bebek iri diye 39 bekleriz dedi normalde 41+3 bekliyormus