nuriyegcl ilk hamileliğimdeydi canım 6 sene önce 27m haftamda 3 cm açılmam oldu enfeksiyon yüzünden çok şükür sağlıklı doğum yaptım ama çok tehlikeli ihmal edilmemesi gerekiyor şimdi 30 35leri görünce bana düşük geliyor tedavi edilmesi lazım Allah korusun ben çok çektim zamaninda