nuriyegcl Benim 20.haftalarda 100 çıkmıştı, doktor bile şok oldu antibiyotik yazdı 4,5 günde 33e düşmüştü. Sonraki verdiğim tahlillerde de hep yüksek çıktı, antibiyotik, fitil, iğne herşey kullandım. 37 haftalığım geçen hafta bile 7 çıktı 🤷♀️ Doktorun verdiklerini kullanmanı öneririm ve bol su iç, çok fayda ediyor