Aslnal Kızlar Kayseri de tüp bebek yaptırıp memnun kaldığınız doktor varmı? Kayseri şehir hastanesin de yaptıran var mı
r_mlk Aslnal benim bi akrabam gökalp öner hocaya yaptırdı şu anda 2 yaşında kızı ve 15 senedir çocuğu olmuyordu her türlü tedavi denenmişti
S46 Aslnal ben Gökalp önere gittim tüp bebeğe gerek olmadan doğal yolla hamile kaldım şehir hastanesini önermem 1 yılım çöp oldu .
buse76 Aslnal Gökalp Öner derim ben cumartesi günü transferim var allahın izniyle şuana kadar herşey çok güzel geçti
bebisleben Memorial Özgüç bey var çok iyi bir doktor tüp bebek tedavisi olmadım benim ki küçük bir şeydi ama içinin ehli çok kibar ve cana yakın biri insanı rahatlatıyor sayfası var ordan da bakabilirsin tüp bebek dönüşleri iyi baya
Aslnal S46 bende iki kere aşılama yaptırdım tutmadı şehir hastanesinde şimdi iyi bir doktor bulup tüp bebek denemek istiyorum
0Berfin0 Aslnal İlknur hocayla bertan hoca da iyi aslında yeni açılan bi servis olduğu için imtina ederek yapıyorlar işlemleri
Aslnal 0Berfin0 doktorlar evet çok iyi çok kibar hatta yanında çalışan temizlikçiden tut sektere kadar çok tatlılar ama ben bilgi yönünden iyi bir doktora gitmek istiyorum mesela benim prolaktin seviyem yüksek onunla ilgili bir tedavi olmadan aşılama oldum aklımı karıştırıyor bunlar o yüzden başka bir doktorla görüşeyim diyorum bakalım hayırlısı