Kızlaaaar adetime 3 gün var muhtemelen. 17 eylülde olmuştum. Prodoctor diye erken gebelik testi var ya onu yaptım aşırı Silik bir çizgi görünüyor. Aşırı aşırı Silik ama çizgiyi görüyorum yani. Telefonda belli olmuyor gerçekteki gibi. Ay böyle öğrenen oldu mu gebeliğini bu test güvenilir midir