Atyonlugra -Cennetkusuannesi- aminnn insaallah sende cok cok guzel haberler alirsin inşaallah Allah hayirlisiyla saglikla 🤲🤲
btl194 Atyonlugra iğne yi yaparken damara denk getirme iyicene bak öyle batır zor ve acılı olsa da sebebi güzel rabbim 9 ay yapmayı nasip etsin diye dua ederdim
Atyonlugra btl194 Dikkat ediyorum oldukca yaptikcada insan artik ehlilesiyor yada hissiszlesiyormus onu anladm
ruzgar_bulut_ Atyonlugra bebeginiz size saglikla sıkı sıkı tutunsun insallah bende tüp bebekle hamileyim her anı gercekten cok kiymetli cok heyecanliydi sizde bu surecin tadini cikarin stres yapmayin inanciniz hep yuksek olsun🤗
Ecem0707 Atyonlugra maşallah Rabbim kucağınızı da almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰 evde test yaptınız mı hiç
Atyonlugra Ecem0707 aminnn insaallahhh yok yapmadim 8. Gun çok kasık ağrım oldu doktorum gel bakalim dedi beta verdim orda ilk degerim cikti sonrasinda pazartesi yine kan verdim ordada degerime bakti cumada son betayi verdim yone o sekilde ögrendim çok şükür
Ecem0707 Atyonlugra Benim de 6 günüm iki gündür hem erken hem normal gebelik testi yapıyorum iki tane bu şekilde çıktı ilk 10 dk içinde
Atyonlugra superdaye cok sağolun Allah razi olsun Rabbim herkese hayirlisiyla nasip etsin insaallah kimsenin kucagini bos birakmasin 🤲🤲🤲🤲