Zarifokur Zarifokur bugün çatlamadan sonra 11. Gün ve ilk idrarla yapmadım . Bana mı öyle geliyor hayal mi
Nurella061 Zarifokur ya canın çizgiyi bende görüyorum erken olduğu için çok silik çıkmış inşallah alırsın güzel haberleri 😍
Zarifokur arilanki_ beş dk demeyeyim 10 dk diyebilirim 10 dk geçmedi ama ya ben mi hayal görüyorum acaba dedim .
Zarifokur Nurella061 ay inşallah olur .ama umudum yok gibi yaparken o yüzden ilk idrarla yapmamıştım .
Zarifokur Nurella061 hiç belirtim yok o yüzden hiç umudum yok . Bakalım hasta olmazsam çarşamba tekrarlarım inşallah vardır ya🥰
arilanki_ Zarifokur ben görüyorum vallaha canım hayırlı olsun. bende bu markanın testiyle öğrenmiştim hamile olduğumu. kan ver istersen hemen🌸
tanemm19 Zarifokur bence iki gün sonra testi tekrarla canım koyulaşma olursa kan verirsin inşallah bebeğin seninledir 🥰
Zarifokur Masal2021 kız bir kere böyle çıktı ağrıdan geberiyprdum dedim hamileyim hasta oldum şimdi hiç belirtim yok ama eğer yerleşme yeniyse artık bekleyelim
Zarifokur Guniiii inan bende yapmayacaktım . Hiç beklemiyorum . Hiç bir belirti yok ya yapayım dedim bakalım ne çıkacak . Başka testimde yok bekleyeceğim o yüzden
Masal2021 Zarifokur ins vardır her ihtimale karşı kan versene yada başka test varsa onu da yap hangi markayı yaptin
Zarifokur arilanki_ yok şuanda bekleyeceğim . Bu testlere güven olmuyor ya yoksa üzülürsem . Başka testim de yok çok teşekkür ederim ☺️
Guniiii Zarifokur ben kan testi verdim bugün yarın sabah sonuçlar çıkıcak onun için test yapıp önceden kendimi üzmek istemedim