_nejla_ Ben ozel hastane acilinden beta takip ettim suan kese henuz gormedik kucuk ama bu durumu Asm’ye bildirmem gerekiyor mu veya nasil bir yol izleniyor
18099 _nejla_ Merhaba öncelikle ilk kontrolünüze gidin doktorunuz ordan kayıt açıyor sağlık ocağına yani şehir olarak değişiyor mu işleyiş bilmiyorum betanız şuan kaç yada kaç haftalık bebek
_nejla_ 18099 cuma gitmistim genel duruma bakmak icin bugun beta sonucum 1310 geldi 4+4 haftalik yarin kese icin cagirdi ama cumartesiden once gidemiyorum aklima geldi bi anda o yuzden sordum varsa boyle bisey bildireyim diye
_nejla_ Simlifar ben once kimyasal gecirmistim o zaman asm de tahlil vermistim belki o yuzdendir surekli arayip düşük sonlandiginda veya kurtaj olursaniz bize mutlaka haber verin hangi doktor filan diye ustume cok gelmislerdi simdi aklima geldi dedim heralde baya onemli bisey ki bildirmem gerekiyo diye dusundum o yuzden sorayim dedim
Simlifar _nejla_ gebelik devam ediyor mu diye soruyorlar onlar sizin takininizi yapmak zorunda 4 kere arayıp tahlil yapıp takip ediyorlar Oyüzden gebelik sonlandığında mutlaka haber verilmeli birdaha sürekli aramasınlar diye onun dışında yeni hamileyseniz kalp atışı duyup sağlıklı olduğundan emin olunca öyle gidip kayıt açtırıyorsunuz sonra sizin kan tahlilleriniz için günü gelince arıyorlar
Bbgg _nejla_ ben özele gittim ilk önce ve ilk hamileliğim, bilmiyordum haber vermem gerektiğini ama haber vermek gerekiyormuş ebe arayıp beni azarlamıştı , şayet onlar da farketmezse ceza puanı yazılıyormuş onlara
_nejla_ Bbgg ceza yedikleri icin azarlamis demekki. Ya bende haber verilmesi gerekiyo diye aklimda kalmis ama bilemedim
_nejla_ Simlifar ben iki kere kimyasal gebelik gecirdim ilkinden haberleri vardi surekli arayip durdular ikincide hic haberleri olmadi simdi bugun 3. Betami verdim saglikli ilerliyo doktor kese icin cagirdi ama henuz daha gitmedim o yuzden bu asamaya ilk defa geldigim icin vermem gerekiyomu diye dusundum
Papatyaaam1 _nejla_ kese görüp kalp atışını duyduktan sonra kayıt yapıyorlar genelde benım arkadaşım da da öyle demıslerdı
_nejla_ Papatyaaam1 ilk kimyasalda ortada hic bisey yokken surekli arayip durmuslardi o zaman ne kese vardi ne kalp atisi o yuzden emin olamadim olmadi yine bi sansimi deneyeyim arayipta
kucuk_prens _nejla_ bende beta mı sağlık ocağında öğrenmiştim zaten gebelik gözükünce sisteme girişim yapıldı daha hiç kadın doğuma gözükmeden
_nejla_ kucuk_prens evet benim oncekide oyle olmustu simdi hep ozelde verince kafama takildi bu saate kadar aramadilar diye 🤣
Simlifar _nejla_ kalp atışını duyduktan sonra haber vermen yeterli sonrasında ilk tahliller için çagırıcaklsr seni idrar tahlili vs kan sayımı vs bekle bence şuan