Kızlar dün akşam prodoctor gebelik tesli yaptım hafif silikti. Sabah ilk idrarla yaptım biraz koyulasmis gibiydi. Emin olamadım.hastanede uzakta. Vedexa normal kaset test aldım ve nimo erken gebelik testi aldım. Kaset test negatif ama nimo prodoctor gibi hafif silik çıktı. Olsa kasette de çıkardı dimi