Alya05 ben hiç böyle sofra kurmuyorum ya kendime eşim veya başkası olmazsa yanımda hemen yumurtamı yaptım tava geliyor masaya geri gidiyor zaten oğlumda boğazsız ya zorla yer ya saatler sürer yemesi herşeyi de yemez. Kahvaltım biter hemen arkasına kahveyi dayarım belkide kahveye erişim hızlı olsun diye hemen kahvaltıyı geçiriyorum