iyiliktozu zuleyhaserdar canım beta değerine göre henüz küçük, kese görünmez. Beta 1500 üzeri olunca transvajinal ultrasonla, 3000 üzeri olunca da karından görünür. Senin şuan sağlıklı ilerlemişse betan 200-300 arası bir şeydir.
Miniginannesiiii1111 zuleyhaserdar ben keseyi 1109 dan sonraki 4. Günde gördüm beta düşün şuan betan düşük daha endişe etme stres olma 4.5 /5 haftalıkken kese gördük daha çok yenisin
tanemm19 zuleyhaserdar yok yok hiç alakası yok canım ben 26 ile öğrenmiştim hemde tam 12 gün adetim gecikmişti. Önemli olan düzenli artış olması
Sedaalcin zuleyhaserdar canım benim ilk değerim 22 ydi 2 gün sonra aynı saatte kan verdim 11 ekimde değerim 57.28 di doktor 1500 olmadan kese görünmez dedi ama 2 kat arttığı için iyi dedi cumartesi günü gel dedi umarım değerim 1500 olur benimde bende onu bekliyorum yani gayet normal
YyyyYasemin zuleyhaserdar risk açısndan mı hiç bilmiyorum ama kese görene kadar gebesin diyemem diyorlar galiba kimyasal gebelik ihtimali mi düşünüyorlar bilmiyorum
zuleyha12756_ zuleyhaserdar terbiyesizler devlet mi özel mi gittiğiniz yer yani genellikle özel ilgili oluyor devletteki sekreterler böyle
zuleyhaserdar zuleyha12756_ devletdeki doktor kabaydı özeller ilgili oluyor sinir ediyorlar bazı doktorlar
zuleyha12756_ Havin49_ evet haklısın canm buyuk ihtimalle adet sonrası kalmışsın ben sonlara doğru bence
Havin49_ zuleyha12756_ bilmiyorum ki cnm hani ne zaman gebe kaldım ama reglime 3 gün kala idrar testinde çıktı tam gittik doktor kese var ama değer daha çık düşük işte dış gebelik olabilir dedi düzenli iki günde bir idrar ver dedi ben vermedim 6+3 olunca gittim kalp atışını dıydum