senemyetis Sarkac malesef kan sonucu 0.17 dün attığım test ilk anda böyle oldu bugün 2 tane daha farklı marka yaptım onlarda bile silik vardı siz düşünün hayal kırıklığı resmen bundan sonra hiç bir şekilde test yapmayı düşünmüyorum
Sarkac senemyetis ciddimisin cnm ya üzüldüm inşallah diğer ay tutunur bebeğin sana ama yazık ya o kadar para veriyoruz o zaman test satmasnlar ben anlamıyorum ki yalancı pozitif veriyor
Neva_aydn Sarkac testlerin çoğu öyle daha doğrusu bildiğim kadarıyla adet kanaması yakın olunca pozitifte gösterebiliyormus çünkü ben test yaptığımda pozitifi gördüğümde ya ertesi sabah yada iki gün sonra adet oluyordum
Neva_aydn Sarkac evet vericem yarın hadi bakalım ne çıkacak bu iki gündür öfke çok var ya tersliyorym herkesi kocamı zaten olduresim geliyor adet öncesi sendromda olabilur
Sarkac Neva_aydn inşallah gebeliktendir cnm aman içinde küçük chucky bebek mı var yoksa 🤣🤣babasinibolcur mu diye🤣🤣