Ben de dün intergene 10.500 e yaptırdım. Bulunduğum yerde şubeleri olmadığı için bölge temsilcisi ile iletişime geçtik ve bir hastaneye yönlendirdiler. Hastaneye gittik, ödememizi yaptık, kan verdik ve Ankara’ya gönderildi. Sonuç bekleyeceğiz artık. Rabbim herkese tertemiz sonuçlar nasip etsin inşallah 🙏🏻