bilgemomy Annelik-2 bende temizlik yaptım ya kapılara kadar sildim daha ne yapalım bilemedim kız erken doğar dediler ama tık yok
Annelik-2 bilgemomy o bize işlemiyor diğer doğumum 38 haftada olmuştu bundada umarım öyle olur 4.aydan itşbaren hergün yürüyüş yaptm okul açıldı artık yapamadım umarım etkisi olur beklemedeyiz artık
bilgemomy Silaaaamom2025 doğru artık Allah ne zaman nasip ettiyse o zaman gelecekler de bi sabırsızlık işte :)) bide kilo alıyorlar ühühühü korkuyorum
Silaaaamom2025 bilgemomy valla biz ne kadar plan yaparsak yapalım onlar istediği zaman artık 4 kilo mu 3 mü Allah bilir 😂
minismom bilgemomy ayy insallah ben 40 a kadar dayanamama yaa kızımda var onun pesinde butun gun yoruluyorum stn 40 a kadar iyice agırlasırım 🤣
bilgemomy 2boysmother 2. Erken doğar rahat hızlı doğar diyorlardı aslında herkeste geçerli değilmi yaa :///
bilgemomy Juniorr alla alla 😬 bende riskli gebeyim canım serklajlıydım erken doğum olur diye 30 lar hayaldi şimdi dikiş alındı 1 hafta olacak bizim kız küstü galiba yalancı sancı bile yok 😬😬
Juniorr bilgemomy erken gelecek dedikleri için gelmiyorlar bence 😀😀 yalancı sancımda kalmadı belim ağrıyordu dün annem hemen dedi sancın geldi ama yok yani 😀 yürüyüş yapıyorum evde hareket yapıyorum ve hep hareket halindeyim bakalım ne zaman gelecek
Silaaaamom2025 bilgemomy öyle tabi benim 36.haftada 2800 dü bakalım kaç oldu doktor az deyip duruyor normal geliyor bana da 🤔
busebasaran06 bilgemomy 39+3 bende 3 cm açıklık var nişan geldi hala tık yok 😅 nazlı kızım gelmiyor 🌸🌸
bilgemomy busebasaran06 nişan da gelmiş ne güzel 😂 kızlar erken doğar diyorlardı ama bizimkiler nazlı kızlar galiba :))
bilgemomy Silaaaamom2025 normel ya benim de öyleydi şimdi 3.300 kilo bu haftalar zaten birden artıyor haftasıyla uyumlu Seninde
Evremk Silaaaamom2025 benim 37 de anca 2800 oldu. Bence seninki gayet iyi. Moralini bozma. Önemli olan sağlığı biraz geri biraz ileri olur sorun değil o
Gmoli bilgemomy ahah doğuramıyorum 😂 39+6 ne sancı ne nişan ne de başla bir belirti rahatına duşkün bebem
bilgemomy Gmoli bu gidişle 40-41 😂 maşallah maşallah zaten ya erken geliyorlar yada hiç gelmiyorlar başka seçenekleri yok galiba 😂😂
2025teinsallahhamileyim 38+6 dayım. Tık yok. Sancı ağrı filan da yok. Nst de sancı da çıkmıyor. Bebek kanala da girmiyor. Allah hayırlısını versin ne diyim 😅
bilgemomy 2025teinsallahhamileyim vay haylaz bebişler hayırlısı en kolayıyla gelsin inşallah 😬 haftan güzel biraz hareketlensin yahu :))