bilgemomy Kızlar neler yapıyorsunuz , fikirlere açığım açığız hatta doğum şekliniz belli mi? 38 haftalığım 2 cm açıklıkla geziyorum hala 🥹🥹🫨🫨
2boysmother bilgemomy ilk doğumun normal oldu bu da normal görünüyor inşallah 😌 bugün 39 olduk hala tık yok. Çok aşağıda hissediyorum ayaktayken sürekli vajinama ağrı saplanıp geçiyor gelen giden yok 🥴 artık pelvis kemiklerim kırılmış gibi ağrıyor sağa sola dönemiyorum yatmak bile işkence oldu 🫣
Juniorr bilgemomy 38+3 olduk nst de hafif sancılar çıkıyor üç gündür baskıdan yürümekte zorlanıyorum iki hafta önce yalancı sancılarım başlamıştı ama şu anda tık yok keyfini bekliyoruz 😁😁😁 bide erken doğum riskim vardı benim 34 ü zor görürsün demişlerdi gelmiyor çocuğum 😀
bilgemomy Annelik-2 3 de nasıl kaldın bacım 🫨 hareket falan yapıyor musun ben bol ılık duş pilates topu falan tık yok :/
Annelik-2 bilgemomy merdiven inip çıkıyorum sıcak duş alıyorum belimd esktra fazla tutuyorum dün yerleri elle sildim ama yok bişey fayda etmiyor bacım başka ne kaldı
bilgemomy 2boysmother gece çok fena pelvik ağrı ya tuvalete kalmak zulüm oldu 😬😬 hayırlısıyla kavuşsak Seninde belirti versin 39 olmuş yahu 😬
2boysmother bilgemomy gerçekten öyle 🫣 benim açıklığımda yok onca şeye rağmen 🥹 ilkinde de zor olmuştu
Arica-06 Bende bugun 40 hafta oldum artık gelsin istiyorum yalancı sancılar var doktor rahim azında yumuşama olduğunu söyledi ama ne gelen var ne giden bekelemedeyim
bilgemomy Annelik-2 bende temizlik yaptım ya kapılara kadar sildim daha ne yapalım bilemedim kız erken doğar dediler ama tık yok
bilgemomy Juniorr alla alla 😬 bende riskli gebeyim canım serklajlıydım erken doğum olur diye 30 lar hayaldi şimdi dikiş alındı 1 hafta olacak bizim kız küstü galiba yalancı sancı bile yok 😬😬
bilgemomy Silaaaamom2025 doğru artık Allah ne zaman nasip ettiyse o zaman gelecekler de bi sabırsızlık işte :)) bide kilo alıyorlar ühühühü korkuyorum
bilgemomy 2boysmother 2. Erken doğar rahat hızlı doğar diyorlardı aslında herkeste geçerli değilmi yaa :///
zeyneep21 38+2 yim bende yalancı sancılar gelip gidiyor artık yürümek bile güç bir an önce doğurmak istiyorum🫣🫣🫣