zclk Kızlarrrr bu konuda çok bilgisizim geçen e-bebekte bakındım ama hiçbir şey anlamadım birileri beni aydınlatıp önerilerde bulunabilir mi🥺
ezoocum zclk doona diyorum başka bir şey demiyorum 2. Elleri de var tavsiye ederim biraz pahalı ama çok kullanışlı ve sürüşü çok rahat bel fıtığım var ve sürerken hiç zorlanmıyorum
Alina22 Ben yoyo stokke aldım bazı e bebeklerde var üstüne de anne kucağını aparatla taktık kullanıcağımız günü bekliyoruz :) . En çok icime sinen o oldu cok hafif cünkü diğerlerini kaldıramadım
Alina22 zclk 24 ya da 25 gibi bişeydi bazı sayfalarda oturma ünitesi ücretsiz kampanyası var onu yakalarsanız cok iyi olur. Yazın minycenter yapmıstı o kampanyayı.
Kukoss bilgenbaglikol merhaba arabadan memnun musunuz :) kaca aldiniz birde. Agirligi surusu nasil bende bunu alicam da
iremps Kanz x go ultimate aldık kullanmak için sabırsızlanıyoruz (internet sitesi değilde albebekten almanızı öneririm daha uygun)
katlav zclk mazi cosi leona2 aldım puset ile beraber kabin boy denedik gayet pratik gibi duruyor ama bebek gelince de değerlendirmek lazım. 😊