0Berfin0 evet 27+5te ağrı ve hareketsiz diye gitmiştim banada doktor daha çok döner demişti 10 gün sonra kendi doktorumda çok aşağıda dedi bende dönmüştür diye bekliyordum duyunca şaşırdım. Ağrılardan kasılmalardan bebeği aşağı itmişim inşallah geri çıkarda benimkide erken doğmaz