29+2 yim dün doktorum bebek çok aşağıda yüzünü bile göremiyorum erken doğum riskin yok ama dikkat et dedi. Bu bebek nasıl yukarı çıkar ayağını uzat öyle uzan dedi ama ağrılarım çok fazla oluyor 10 dakikayı bile zor yürüyorum bir an önce yukarı çıkması için ne yapabilirim?