Ben doğurdum misafirim geldi görümcelerim komşularım akrabalarım evim sürekli kakabalıktı iki kardeşim hizmet ediyordu sağolsunlar kardeşlerim olmasaydıda herkes yine gelir çay kahve meyve hazır pastalar alınabilinir onlarda keyfine gelmiyorlar hatır kıymet için geliyorlar o anımızı bizimle paylaşmak istiyorlar hediyeleriyle geliyorlar ne kadar güzel birşey onur gurur duymamız lazım sevildiğimiz için zaten bebek sürekli emdiği için kimse alıp hoplatıp zıplatmıyor uzaktan görüyorlar kucağına alıp maşallah deyip bırakıyorlar