zuleyhaserdar ya gerçekten sırf ense kalınlığı yüksek diye kendi kafalarından nasıl bi orantı söyleyebiliyor neye göre yüzde 70 sağlıksız demiş acaba verdiği yüzdeligi hangi bilimsel veriye dayanarak söylüyorlar. Bi test yaparsın bisey yaparsın bilim öyle kafadan sallanarak yüzdelik verilebilecek bi alan değil böyle kafasına göre konuşan doktorlara sinir oluyorum.