Merhabalar 12+6 haftalık hamileyim. Doktorum ense kalınlığını yüksek gördüğü için fetal dna yaptırmamızı istedik yaptırdık ve sonuç temiz çıktı. Ense kalınlığı kalple de ilgili olabilir diye başka bir doktora yönlendirdi kalbine bakılsın dedi ve kalbinin oluşumu odacıklari vs kan akışı, çenesi burnu , parmakları , beyni herseyi normal çıktı sadece 1 böbreği diğerinden büyük ve ense kalınlığı 4.2 mm dedi. Bu düşedebilir ama sıvı alınması lazım dedi yüzde 70 sağlıklı bebek dedi. Fetal dna temiz çıkmış zaten ben anlamadım.. Zaten yüzde 90 doksan ense kalınlığı da düşer diyor bir de ama ısrarla sıvı aldırmamı öneriyor. Kendi doktorumda dedi ki erkek bebekler de bi böbrek zaten diğerinden büyük olur ama ense kalınlığı da olunca sıvı alınmasını istemistir. Bu durumu yaşayan var mı