Deletedmom_878 annelina bencede gebelik var hayırlı posun inşallah sizi çok iyi anlıyorum bende bir düşük yaptım aynı şeyleri yaşar mıyım diye inşallah hiç birimiz tekrar o duyguları yaşamayız sağ sağlim alırız kucağımıza
annelina senos15 canım ben sana baktım da bizim adet tarihimiz de aynı ben 13 Eylül senden bir gün sonra ama sadece ben bu ay 29 Eylül de yumurtlama gördüm aynıyız hemen hemen 🥹
-Papatya33 annelina yaptım prodoctor ile silik çizgi çıktı ama emin olamadm yalancı pozitif verdiğini okudum
annelina -Papatya33 başka testle dene ben cuma günü eczaneden öylesine test aldım h çıkmadı cumartesi laboquick gösterdi inanamadım testler farkediyor