Sultan_nur annelina başın sağolsun öncelikle test pozitif en mantıklısı kan vermen inşallah vardır bebiş🙏
annelina Sultan_nur sağol canım aslında kaybettiğim bebek kalbim oluşmamıştı diye aldılar 6 haftalık kaldı hep 9. Haftada aldılar şimdi hemen doktora gitmesem de beklesem mi zaman geçse yine umutlanmak istemiyorum o stres çok başka 😔
senos15 annelina canım labocuick güvenilir çizgi ne kadar silikte olsa gebesin yarın tekrar yap muhtemelen koyulaşır çünkü bu marka kuruma çizgisi çıkarmıyor
annelina senos15 evet kuzucum o yüzden bu markayı sipariş etmiştim herkes öyle dedi diye zaten hemen gördüm o çizgiyi
Sultan_nur annelina anladım canım evet biraz daha bekle istersen bende çok erken öğrenmiştim beklemek çok zor oluyor kafada hep bir ikilem
annelina Sultan_nur evet yaşayanlar bilir o stresi gerçekten hamile olduguna sevinmeyi unutuyorsun stresten zaten nasip ise her türlü oluyor
minikmucizem356_ annelina ne tesadüf ki bende temmuzda düşük yaptım pazartesi günü de adet günüm yrn test yapacağım inşallah ikimizde de vardır
annelina senos15 yaptım canım yine aynı bilmiyorum belki de yok olsa çizgi belirmesi lazım sanki of çok stres oldum
senos15 annelina vardır cano birz geç koyulaşıyor birde 2. İdrrla yap benim 2. İdrar hep ilkine göre koyu çıkıyor du
annelina Kızlar sabah 2 tane yapmıştım ne olur neolmaz diye Sanırım var ben uyku sersemi anlamamıştım
Deletedmom_878 annelina bencede gebelik var hayırlı posun inşallah sizi çok iyi anlıyorum bende bir düşük yaptım aynı şeyleri yaşar mıyım diye inşallah hiç birimiz tekrar o duyguları yaşamayız sağ sağlim alırız kucağımıza
annelina senos15 canım ben sana baktım da bizim adet tarihimiz de aynı ben 13 Eylül senden bir gün sonra ama sadece ben bu ay 29 Eylül de yumurtlama gördüm aynıyız hemen hemen 🥹