İki ismim var iknciyi kullaniyorum onu sevdiğim için yani hangisini kullanacağı çocuğunuza kalmış birazda 😌 ben hiç iki isim sevmiyorum zorlandım okulda , kardesimde öyle iki ismi var . Sende kendi babanin ismini ekle kocam inat yapsa bende yaparım valla noluyo yani babanın ismini koyunca var ztn o isimde biri allahm yaaaaa.