onay21 hakkımızda hayırlısı bende çok stresliyim inşallah kimyasaldır dış gebelikten çok korkuyorum ultrasonda bende kese gözükmedi ne rahimde ne de tüpte tespit edilemedi beta ve progesteron düşmeye başlamıştı cuma günü pazartesi yani bugün sonuç alacağım belki tekrar kan tahlili isrer inşallah beta da progesteron da düşmüştür 🥺 kanamam henüz başlamadı