Asteriaa Aktardan almanız daha doğru olur 👍🏻 içilmiyor. Suya koyuluyor duası ediliyor ot açıldıkça sizinde rahminiz açılıyor doğumu kolaylaştırıyor birzat yaşadım. Doğumdan sonra 40 gün içinde geri eskisi gibi kapanıyor rahimde o süre de iyileşiyor toparlanıyor 🙏🏻