ppmerlina sınıf içerisinde 2 öğretmen var aşkım ☺️ ikimiz de aynıyız eşitiz sınıfta.. sorumluluklar bazında da öyle 🥰 birimiz İngilizce konuşuyoruz birimiz Türkçe 😇 planlar aynı geliyor aynı konunun yabancı dilini ben anlatıyorum oynatıyorum vs. Sabahtan akşama kadar sınıftayız, veli görüşmeleri dahil yine bize bakıyor ☺️ Yemekte, branş derslerinde de eşlik ediyoruz.. Sabahtan akşama kadar maruz kalıyorlar anlayacağın 🥹 Türkçe yani esas Okul öncesi öğretmenlerindeki yükü yarı yarıya hafifletiyoruz aynı zamanda.. Asistan öğretmen yok da partner öğretmen var 😇 Çocuklar Türkçe bildiğimi asla bilmiyor