myangelson ppmerlina inşallah. Yok canım ben almadım hiç. Beşikte ana kucağı vardı onu kullanırız diye düşündük ama sevmedi bizimki
myangelson ppmerlina aynen 😄😄 abimlerinki de otomatik sevmemis mesela manuel olanlardan almışlardı şu yaylı gibi olanlar var ya anlarsın muhtemelen onlardan kullanıyorlardı 😄
ppmerlina ErsBegAs ben de çok istemiştim ama sıralamam yetersizdi maalesef, ben de tde okudum 🥹🥹 çocukları hep çok sevmişimdir
tahamommy ppmerlina ben daha dönence kullanmadım canım dün oyun halısına koydum 5 dk kadar rengarenk dikkatini çekti sanki 😅 1.ayda falan daha iyi olur bence o tarz şeyler şuan tek derdi emmek 🥴