Herseydenbiktim hahah olsun ya bazen baya sağlam çıkıyorlar ucuz olsa da😄 bizimki de öyle pahalı değil joell yani dışarıda 6000 fiyat verdiler tyde 4800 e aldım bende 7 buçuk aydır kullanıyoruz memnunum 😄😄 aşırı pahalı araba almaya gerek yok benim düşüncem zaten bir süre sonra oturmak da istemiyorlar 😂😂