Merhaba 6 yıl önce abimlere aldırdığım bebek arabası doona😅 2 yeğenimde kullandılar hatta kuzenimde oğlunda kullandı. Kız yeğenim kilo olarak daha az olduğundan 11 aya kadar kullandı arabaya konması her yere sığması vs çok pratik bir araba. Erkek yeğenimde 7-8 ayına kadar kullandı. Ancak çok uzun süre orada uyuması tam yatış pozisyonu olmadığı için ay olarak büyüdükçe çok sağlıklı değil deniyor. Şuanki fiyatını bence haketmiyor uzun süre kullanılmadığı için ancak ikinci el temiz uyguna bulursanız değerlendirebilirsiniz. Biz aldığımızda 2500₺ydi😅 3 çocuk için kullanıldı hala yepyeni durumda.