Kesinlikle kalbinizi ferah tutun üç senedir çocuğumuz olmuyordu bir gün sokak kedisi balkonumuzda doğum yaptı mecbur eve aldık bırakamazdık bir sürü yavruya ev sahipliği yaptık o süreçte veterinerlere gittik defalarca o sırada içimde atan kalpten haberim yoktu çok şükür Allah koruyor o kedinin hayırından sonra geldi belki de o vesile oldu yavrumuza şu anda da sağlıklı bir hamileliğim var Allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin