Deniz12345 Kızlar 25 haftalığım yolda kedi gördüm yabru hasta veterinere götürdük aldım kadın dediki hamilesiniz bir daha almayın sokaktaki kediyi aklıma takıldı bişe olmaz dimi😔
Nisanmomy Deniz12345 kedilerde bulaşıcı hastalık ya da tetanoz olabiliyor bu nedenle sizi uyarmıştır. Doktorunuza sorun isterseniz
Busranur_mnts Deniz12345 hasta olmaları durumunda mikrop kalabiliyoruz ciddi enfeskyon olabiliyor hangi kedi hasta ya da değil bilemeyiz dışardaki canlara karşı dikkatli olmakta fayda var ben de kedi aşığı her gördüğü kediyi mincıran biriydim şimdi dokunmuyorum
Busranur_mnts Deniz12345 tırnaklamadıysa ya da gözle görülür ağızda gözde akıntısı yoksa korkmayın brni kedi ısırmıştı 2 3 aylıkken baya da kanattı ama bişey olmadı şükür
Deniz12345 Busranur_mnts yok tırmık falan olmadı ama kucağımda durdu hastaneye gidene kadar halsizdi veteriner gözlerindede sorun var dedi daha haber gelmedi
Busranur_mnts Deniz12345 bişey olmaz inşallah sadece dikkatli olmakta fayda var çoğu yavru kedide gözleri de etkileyen enfeksyon oluyor
beyzzsenturkkk Deniz12345 hayır kedinin eğer sahiplenecekseniz aşılı olduktan sonra sorun olmaz aşısız kedi illa ki mikrop taşır
izelaren Ellerinizi güzelce yıkadıktan sonra hiç bişeycik olmaz. Tırmalama veye ısırma olabilir diye sizi uyarmıştır rahat olun ☺️ bende hamileliğimin başlarında buldum asla görmezden gelemem hemen aldım tabii bişey olmadı olmazda merak etmeyin 🤍