busra05_ bence bu saatten sonra yapacağınız tek şey eşinizin yanında olup ona destek olmak. Adım atmanıza, taziyeye gitmenize rağmen böyle davranıyorlarsa çok yüzgöz olmayın derim. Kabuğunuza çekilin herkes de acısını yaşasın. Belli ki sizi görünce kv ile aranızdakiler akıllarına gelecek hınçlarını sizden çıkarmasınlar