busra05_ hatırlıyorum bende o dönem arayın demiştim. Başınız sağ olsun. Neden sizin yüzümüzden oluyormuş onu anlayamadım. Demek bu hayatta ömrü bu kadarmış. İnsanlar acısı varken bir de ortada kafalarından uydurdukları suçlu varken çok acımasız olup nereye saldıracaklarını bilmiyorlar. Zor bir süreç diz eşinize her fırsatta destek olun ve yardımcı olmak istediğinizi dile getirin. Bakın Hayat çok kısa herkese, olumsuz her lafa kulaklarınızı tıkayın. İyi niyetle bir şey dersiniz karşı taraf kötü lanse eder. Kendiniz, çocuğunuz ve eşinize karşı sorumluluğunuz var gerisini boş verin