SenaEf ilk doğumum 33de oldu kilosu belli haftadan sonra az almaya başladı benim 23. Haftada detaylıda direnç farkedildi maalesef yanında tansiyonda vardı ve yüksekti hatta suyumda sınırdaydı işte bu tansiyon ve dirençten dolayı her hafta takiple ilerledik her hafta idrar tahlili verdim ama 29dan sonra hafta hafta kilo almadı en son düşmeyen tansiyon ve gelişme geriliği ile doğum oldu yine tansiyonum normal olsa beklenebilirdi ama günde 6 âdet tansiyon ilacına rağmen yinede düşmedi şu an tekrar hamileyim 30 olcaz inşallah tek damarımda hafif direnç var bu sefer diğerinde 2 damarda vardı ve yğksekti tansiyonum normal en fazla 13ü görüyorum ama diğer hamilelikte 16-15 lerle geziyodum inşallah güzel haftalara geliriz