Ben de şuanda 25. Haftadayım, 22. Haftada detaylı ultrason da bebeği besleyen damarda çentik çıktı, lan akışının biraz daha iyi olması için bana da coraspirin başlayalım dedi, yani bende kullanıyorum. 30-32. Haftaya kadar kullanacaksın dedi doktorum. Bu durumu başka yaşayan var mıdır bilmiyorum, çentikten dolayı da bebek 3-4 gün geriden geliyor kilosu