Elif3428 perşembe günü yaşadım canım cuma kontrolüm vardı. Geceden başladı adet ağrısı gibi ağrıya uyandım, sırtım çok ağrıyodu. Bebeğimin aşağı doğru indiğini hissettim. Vajinam sızlıyo kasıklarımda ağrı,Sanki grip olmuş gibi kolumu kaldırcak halim yoktu bütün gün.Dedim ben doğuruyorum galiba. Sancılarımı takip ettim düzensizdi. Bazen 1 saat arayla bazen 3 saat sonra geliyodu. Ertesi gün hiçbişeyim yoktu😳 doktora anlattım şikayetlerimi normal artık bu haftalarda dedi