GozdeKB Guniiii bende baya emek ettim bu ay daha korunmayı bırakalı 3.ay normalde 5. Ayda falan kalıyorum ama bu ay doktorla ilerledim ondan ümitliyim ama bilmiyorum çevremdeki herkes hamile değilsin diyor ama ben inanmak istemiyorum
kcckckcnckck Guniiii valla geçen ay gittim doktor herşey iyi sadece proklatın 28 çıktı ilaç verdi Dostinex o da kullananlar o ay hamile kalmışlar ama bilmiyorum bakacaz hayırlısı inşllah