Merhaba minikmucizem356_!
Ben de bebek isteyenlerdenim ve test yapmayı düşünüyorum. Bu süreçte duygularım çok karışık, bazen heyecanlanıyorum bazen de endişeleniyorum. Test sonuçlarımı aldığımda buradan paylaşmayı planlıyorum. Sizler neler yapıyorsunuz?
Umarım hepimiz için hayırlı sonuçlar olur! Destek olalım birbirimize. 😊