Keyfimveben45 1devaannesi bunlar nasıl resim ya satır matır 🙄🙄🙄 korkuc gelebilir bazılarına ben korktum mesela üstelik esim iste
1devaannesi minikmucizemm__ o his bende artık 39+6 da geldi ve hastaneye gidip Dr yalvardım al diye ertesi gün de doğdu şükür dayan bacım aaz kaldı ama şu bir gerçek çocuk çıkınca organlar yerine oturuyor ya yemin ederim varya uyuyacaktim o sekil rahatladım
minikmucizemm__ 1devaannesi yüz üstü uyumayı çok özledim umarım bir sorun yaşamadan sezaryen olmamda doğumdan sonra yüz üstü uyuyabilirim birde mide Allah’ım bu nasıl biseydir sıkış sıkış patlayacak artık en ufak biseyde ağrımaya başlıyor 33 haftamdayim daha var ya doğuma 🤧🥹🤣
minikmucizemm__ Serife5712 son zamanlar geçmek hiç bilmiyooo ağlamasına zielamasina razıyım sanırım 🤣🙄
1devaannesi minikmucizemm__ evet o haftalar sıkıntı cidden ne çay içebilirim, ne kola,ne soda tek içtiğim su idi ama açtım sürekli aç 10 tane lahmacun yediğimi hatırlıyorum kggjjg
Serife5712 minikmucizemm__ benim son 4 kaldı ağrılar sancılar mahvetti bir an önce o gün gelse diye bekliyorum
minikmucizemm__ 1devaannesi ben korkudan bişey yiyemiyorum ki hemen dokunuyor havuç çok seviyorum ama sert olduğu için hemen mideme oturup ağrıtıyor Allah herkesin yardımcısı olsun zordur ya hamilelik ayrı dert doğum ayrı dert doğumdan sonrası büyüme atakları ….. 🤧😮💨