mmmy inşallah çok ağrın olursada parol iç ben öyle yaptım ağrısı çok kötü onun ya durdurmuyor eğer parollada geçmezse acilden serum vurdurabilirsin benim bazen geçmezdi hamile olunca ziplayamiyorsun sdcee yürüyüş onuda kısıtlı yani serum vurdururdum geçmezdi düşmekte bilmiyor o taş kivrandiriyor resmen geçmiş olsun tekrardan ins dusurursunuz