mmmy Ayy ben çok çektim hemde hamileliğim basından doğuma kadar 3 yaşındaki oğlumla bide hiç ilgilenemiyordum onunla Rabbim yardımcın olsun benm taşım 7mm di her günüm acilde geçiyordu ayda 1 yada 2 gün acilde serumlar alıyordum çünkü geçmiyordu normal ağrı kesiciyle hep içim içimi yiyordu bebeğime zarar veriyorum diye çok şükür 3 ay önce doğum yaptım sağlıkla geldi bebeğim sana tavsiyem bol bol su ve kesinlikle üşütmemen üşüttüğün zaman ağrı tetikleniyor sıkı giyin ve patik mutlaka olsun gerekirse karnının etrafına bişeyler sar sıcak olsun böbrek en çok üşütünce ağrı yapıyor taştan bunları mutlaka yap ben böyle yapınca hergün olan ağrımı ayda 1 kerereye düşürmüştüm zaten paroldan baska birşey kullanamıyordun ki oda geçirmiyor serum anca geçiriyor ağrıyı Seni en iyi anlayan benim rabbim yardımcın olsun gerçekten ha benm doğumdan sonra ağrım tamamen geçti düştü mü bilmiyorum