Maviss25 Minikkkk_0 evet oluyor yeni çıktı yani özelde yapılıyormuş önceden şimdi devlette de oluyormuş bnde kararsiz kaldm bu konuda savcının %70 ni azaliyormus normal doğum esnasında ama bn bilemedim kötü bisey olurmu risk olurmu diye
Minikkkk_0 Maviss25 prenses doğum olarak geçiyor galiba hatta özellerde bende geçen gün birinden duydum kardeşim sıfır sancıyla çocuk doğurdu falan dedi epidural sayesinde
mavi123_ Minikkkk_0 bizde son 92. Sanki 20 li haftalardan sonra çabuk ilerliyor. Özellikle 25 26 nasıl geçti anlamadım yarın Allah’ın izniyle 27 oluyoruz😇 rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun
Minikkkk_0 mavi123_ bana da bi hızlı bi yavaş geliyor. Hepimiz sağlıkla sıhhatle huzurla mutlulukla alalım kucaklarımıza ☺️