Minikkkk_0 Sizlerin son kaç cinsiyetler neler bundan sonra zaman daha hızlı mı yoksa yavaş mı geçiyor heyecan artık biraz daha artıyor. Hepimiz tam vaktinde sağlıkla sıhhatle mutlulukla bebişlerimizi kucaklarımıza alalım.
S-nur1 Son 20 veya 25🥹sezeryan doğum benimki Benim için 20 li haftalardan sonrası çok hızlı geçti şuan gün saydığıma asla inanamıyorum ve ben doğuracakmışım gibi değilim hiç 😂
Minikkkk_0 S-nur1 Bende bi 30 göreyim derin nefes çekeceğim valla ya böyle çok heyecanlıyım düşününce bile mucize gibi küçücük bebişim olacak resmen inanamıyorum bazen sizin normal veya sezeryan ne zaman belli oluyor
S-nur1 Minikkkk_0 İnşallah geçer kuzum çok çabuk geçiyor benim başından belliydi sezeryan olacağım kalp ritim sorunum var o yüzden sezeryan olacak mecburi haftaya da gün alacağım yani doktor verirse inşallah netleşirse bende gerilmeye başlarım😂
Ballkusum_33 S-nur1 kalple ilgili sorununuz ne acaba benimde ritim problemi var 2. Derece blok var ben ilk doğum normal oldu üç yıl önce ama o zamn boyle bir şey yoktu şimdi 10 haftalık hamileyim dün kardiyoloji doktoru sezeryan öneririm ağrıdan dolayı nabzın daha fazla düşer Allah korusun dedi.
Maviss25 Minikkkk_0 en son kontrole gittiğim de normal doğum olarak başlatıyoruz sıkıntı anında sezeryana alıyoruz ilk doğum genel de zor olur epidural istersen onay verirsen yapılıyor dediler ama hic alttan muane olmadım
Minikkkk_0 YyyyYasemin bana sanki daha çok varmış gibi geliyor ama arkama dönüp baktığımda çok hızlı geçmiş oluyor
nidosh Minikkkk_0 son 98 geçerken yavaş geçtikten sonra su gibi geçti diyeceğimiz bir zaman akış hızı