Angora35 benim kasık batmalarım ve kasık ağrılarım olmuştu. İki çocuğumda da bu belirtilerle farkettim hamile olduğumu. Böyle omuzlarımda bir yorgunluk vardı sürekli uzanmak uyumak istiyordum. Ama her kadın anlamıyormuş iki aylık olup tesadüfen öğreneni bile duydum. Yine de çok düşünmemeye, belirti aramamaya çalış stres iyi gelmez çünkü şu süreçte sana 🤍 hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻🩷🩷