Angora35 Sevdiğim yiyecekler bile gözüme çok kötü gelmişti, ara ara bulantı geliyordu, bi anda çok ter basıyordu, kasıklarıma arada ağrı giriyordu bir de normalde çok enerjik hareketliyim ama çok aşırı halsizdim sürekli uzanıyordum. Planlıydı ama çok da düşünmedim olup olmayacağını, akışındaydım. Reglim geçmemişti henüz ama bu belirtileri görünce anlamıştım. Ben öyle akıntılar vs dikkat etmedim, zaten psikolojik olarak etkilenmemek için detaylı bir şeyler okumamıştım. Üzerine odaklanmak sanırım daha kötü ediyor 🫠