Cicilininkini ben de 18+6 yım hala devam ediyor Bugün3 kutu daha prilam yazdırdım .Üstüne demir ilacı,D vitamini de ekledi ,tiroid ilacı,multivitamin de kullanıyorum doktor mide bulantım var diye ertelemişti demiri ama gebelik anemisi başlamış yavaştan 😔bir sürü hap mide bulantım daha da artıyor böyle olunca.