Asdjasdj34 Nurpamuk ben gene işlerimi yapıyorum ama tabi sonunda öbür dünyaya gidip geliyorum Çabucak zaman gecsede bitse bu bulantılar artık
Nurpamuk Asdjasdj34 inşallah tez zamanda atlatırız bulantıları bende iyi olduğumda yapıyorum ama herşeyi yapamıyorum anca mutfağı toplayabiliyorum
Elifffcik67 Asdjasdj34 bende öleydim 😁 ben diil eşim bile pişirse kendi evimde yiemiodum dışarda yemek yerken arkadaşlarım inanmıodu yemek yiemediğime😆😆😆 18. Hafta tamamen bulantı kusma tiksinme herşey geçti geçer seninde 😉
Selinnnce Brc009 besleniyor senin depolarindan merak etme. Hic bisey yiyip icmesen bile 3-4 aya kadar bebege bisi olmuyor doktorum dedi
Shylkyc Asdjasdj34 valla ben bulantıdan çok çektim evde, dışarda, hastanede. Ben de her türlüydü ama senin dediğini kayınvalidem yaşamış o söyledi. Sağolsun yemek gönderir eşimle o şimdi kendi mutfağından tiksinir de başkasının yemeği güzel kokar diye 😀
Asdjasdj34 Ahidem32 kendi kendime kuruntu yapıyorum psikolojik diye düşünüyordum ay rahatladım vallahi ya tövbe tövbe 😂 nokacak bizim bu haller ne zaman geçecek ua 😑
Asdjasdj34 Mehtapsato iyi olsunlarda tabi canım gerisi önemli değil 🙏🏻 Sürekli de serum almak istemiyorum kendimi zorladıkça yemek yemeye daha kötü oluyorum yemediğim zamanda tansiyon hemen oynuyor baygınlık geliyor
Shylkyc Asdjasdj34 insan hep öyle kalacak sanıyor ama inan geçiyor ☺ yemek yemekten keyifle bahsettiğin zamanlar da gelecek 🙄
Mehtapsato Asdjasdj34 meyve ye canim ben hep oyle yaptim en buyuk yardimcim ise soda yani minarelli su oldu bunlari dene
seyma281015 Kızımda da sadece kendi evimde kusardım, şimdi oğluma hamileyim yine kendi evimden tiksiniyorum. Aynı evde değil taşındık 😂 tuhaf olan sen değilsin çoğunluk böyle
Bitterinannesi Nurpamuk canim ayni durumdaydik bugune kadar bugun kalktim artik zorla bir seyler yaptim yavas yavas aksamda esim geldi banyoyu temizledi sagilsun burda pek kimsem yok annemlerle farkli sehirlerdeyiz kendi basima yetebildigim kadariyla 🙄
Bitterinannesi Asdjasdj34 canim en azindan peynir ekmek ye bende senin gibiydim beni o kurtardi simdi de sadece donates peynir ekmek benimde canim pek istemiyor ama kendimi zorluyorum kan degerlern duserse cok hos olmaz beslenmen lazzim zorlads olsa
Selinnnce Asdjasdj34 canim sanslisin en azindan senin evinde yemek yapan biri var istahin yerine gelince o yapar sen yersin. Bende oda yok. Yapmazsam yiyemem. Canim yapmakta istemiyor ama mecburum zor bi durum ya hepimiz icin. Insallah gecerde rahata kavusuruz. Bende bi kac kilo verdim. Millet kilo aliyo ben kilo veriyorum :) ama insallah bizimde kilo alcagimiz gunler gelcek