Asdjasdj34 canim sanslisin en azindan senin evinde yemek yapan biri var istahin yerine gelince o yapar sen yersin. Bende oda yok. Yapmazsam yiyemem. Canim yapmakta istemiyor ama mecburum zor bi durum ya hepimiz icin. Insallah gecerde rahata kavusuruz. Bende bi kac kilo verdim. Millet kilo aliyo ben kilo veriyorum :) ama insallah bizimde kilo alcagimiz gunler gelcek