Rusapolat inanınki yapılan birçok tedavi ve ilaç kullanımı için aynı şeyler yazılıyor bende sağlıkçıyım ve hocalarımın üniversitede bize öğrettiği en önemli şeylerden biri herhangi bir hastalık için kullanılan ilaçların hiçbirinin sıfır riskli olmadığı . Yani başımız ağrıyor diye bile kullandığımız her ilacın 10 tane iyi yanı varsa mutlaka bir tane kötü yanı vardır bu tüm ilaçlar için geçerli maalesef hiçbir ilaç ve tedavi %100 temiz değil .